Vinteride kallas det!

Ännu lite klagomål på få uppdateringar.. hehe förstår er!
Men de har inte vart mycket att skriva om heller "idag var kunderna sura/glada på citygross" "ridit ut på Vector" så ni skulle ändå sluta läsa bloggen då;)

Dock har jag ju tävlat 2gånger sen sist, färsta och timrå:) ÅH Vector är så himla duktig<3 det har vart fantastiskt att få träna och tävla med honom<33 :) fick vit rosett i timrå, 9a av 54 tror ja de var så de var jättekul:)

Timrå:
http://www.youtube.com/user/tereselind#p/a/u/1/t5gNm1ElM4s
Färsta:
http://www.youtube.com/user/tereselind#p/a/u/2/SlUPIzekxnk


Men som sagt så hade jag och Carro delad uppfattning om vårt muntliga kontrakt, så jag slutade att hjälpa henne helt enkelt. Hon är jättesnäll att hänga med men vissa gånger fattar jag inte hur hon resonerar och det är inte bara detta fall. Tråkigt i alla fall, gillar ju Vector jätte mycket!
Men nu hinner jag jobba ännu mer än vad jag gjort tidigare,träna och plugga så får se de på ljusa sidan, mer pengar:))

NU: Jobb på CG, kom åh kööööp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0